(095) 326-36-53 (096) 779-14-61 (093) 504-31-20
Ласкаво просимо ГІСТЬ ви можете
УВІЙТИ або ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ
ГРАФІК РОБОТИ МАГАЗИНУ
Пн-Пт: 9:00 - 17:00 | Сб: 9:00 - 14:00
Нд: ВИХІДНИЙ

Умови обслуговування в інтернет-магазині floramax.com.ua

  • Терміни та визначення
  • 1. Загальні положення
  • 2. Реєстрація на Сайті
  • 3. Оформлення та терміни виконання Замовлення
  • 4. Доставка, повернення, обмін
  • 5. Оплата Товару
  • 6. Гарантії та відповідальність
  • 7. Конфіденційність і захист персональної інформації
  • 8. Інші умови

Терміни та визначення

Клієнт - дієздатна фізична особа, яка розміщує Замовлення на сайті floramax.com.ua, або зазначене як одержувач Товару, або використовує Товари, придбані на сайті floramax.com.ua.

Продавець - ФОП ХХХ

Інтернет-магазин - Інтернет-сайт, що належить Продавцю, розташований на сервері і має адресу у мережі Інтернет floramax.com.ua. На ньому представлені товари, пропоновані Продавцем своїм Клієнтам для оформлення Замовлень, а також умови оплати та доставки цих замовлень КЛІЄНТАМ.

Сайт - floramax.com.ua.

Товар - продукт праці, вироблений для продажу.

Замовлення - належним чином оформлений запит Клієнта на доставку за вказаною адресою переліку Товарів, обраних на Сайті.

Служба доставки - третя особа, що надає за договором з продавцем послуги з доставки замовлень КЛІЄНТАМ.

1. Загальні положення

1.1. Сайт належить і адмініструється ФОП ХХХ.

1.2. Замовляючи товари через Інтернет-магазин, Клієнт погоджується з Умовами продажу товарів (далі - Умови), викладеними нижче.

1.3. Ці Умови, а також інформація про товар, представлена ​​на Сайті, є публічною пропозицією на укладення договору купівлі-продажу відповідно до чинними Законами України.

1.4. До відносин між Клієнтом і Продавцем застосовуються положення чинних Законів України.

1.5. Продавець залишає за собою право вносити зміни в ці Умови, у зв'язку з чим, Клієнт зобов'язується регулярно відслідковувати зміни в Умовах, розміщених в розділі "Умови обслуговування ".

1.6. Клієнт погоджується з Умовами натисканням кнопки  "Підтвердити замовлення" на останньому етапі оформлення замовлення на сайті.

2. Реєстрація на Сайті

2.1. Продавець не несе відповідальності за точність і правильність інформації, що надається Клієнтом при реєстрації.

2.2. Клієнт зобов'язується не повідомляти третім особам логін і пароль, вказані при реєстрації. У разі виникнення у Клієнта підозр щодо безпеки його логіна і пароля або можливості їх несанкціонованого використання третіми особами, Клієнт зобов'язується негайно повідомити про це Продавця.

2.3. Для реєстрації на Сайті Клієнт зобов'язаний виконати наступні дії:

2.3.1. Натиснути кнопку "Реєстрація"

2.3.2. Заповнити поля в формі, що з'явилася

2.3.3. Погодиться з даними умовами

2.3.4. Натиснути кнопку "Реєстрація"

3. Оформлення та терміни виконання Замовлення

3.1. Замовлення Клієнта може бути оформлений такими способами: за допомогою автоматичної системи, по електронній пошті, по телефону. Подробиці оформлення Замовлення описані в розділі "Як зробити замовлення".

3.2. Для оформлення Замовлення Клієнт зобов'язаний вказати наступну інформацію:

3.2.1. ПІБ одержувача Товару

3.2.2. Адреса електронної пошти Клієнта

3.2.3. Номер телефону Клієнта або одержувач Товару

3.3. Кінцеві терміни отримання Замовлення Клієнтом залежать від адреси та регіону доставки, роботи конкретної Служби доставки, і безпосередньо не залежать від Продавця.

3.4. Усі інформаційні матеріали, представлені на Сайті, носять довідковий характер і не можуть повною мірою передавати достовірну інформацію про властивості і характеристики Товару, включаючи кольори, розміри і форми. У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця по каналах зв'язку, зазначеним у розділі "Контакти".

3.5. У разі відсутності замовлених Товарів на складі Продавця, в тому числі з причин, не залежних від Продавця, Продавець вправі скасувати Замовлення Клієнта і повідомити про це Клієнта шляхом напрямку електронного повідомлення за адресою, вказаною при реєстрації (або по телефону, вказаною Клієнтом при оформленні Замовлення ).

4. Доставка

4.1. Продавець докладе всіх зусиль для дотримання строків доставки, вказаних на Сайті.

4.2. Ризик випадкової псування або пошкодження Товару переходить до Клієнта з моменту передачі йому Замовлення та проставлення одержувачем Замовлення підписи в документах, підтверджуючих доставку Замовлення. У разі недоставки Замовлення Продавець відшкодовує Клієнту вартість передплаченого Клієнтом Замовлення і доставки після отримання підтвердження втрати Замовлення від Служби доставки.

4.3. При доставці Замовлення вручається Клієнту або особі, вказаній як Одержувачем замовлення. При відсутності Клієнта чи зазначеного їм Одержувача в місці доставки, Замовлення вручається особі, яка пред'явила документ, що підтверджує розміщення або оплату Замовлення.

4.4. При передачі Замовлення Клієнт повинен перевірити зовнішній вигляд і упаковку Замовлення, кількість Товару в Замовленні, комплектність, асортимент.

4.5. Товар ненадлажащего якості, переданий (відправлений) Клієнту, підлягає поверненню та обміну відповідно до чинними Законами України.

5. Оплата Товару

5.1. Ціна Товару вказується на Сайті. У разі невірної вказівки ціни замовленого Клієнтом Товару, Продавець із першою нагодою інформує про це Клієнта для підтвердження Замовлення по виправленої ціною або скасування замовлення. При неможливості зв'язатися з Клієнтом дане Замовлення вважається скасованим. Якщо Замовлення було оплачено, Продавець повертає Клієнту оплачену за Замовлення суму шляхом її перерахування Клієнту тим способом, яким товар був оплачений.

5.2. Ціна Товару на Сайті може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на замовлений Клієнтом Товар зміні не підлягає.

5.3. Продавець вправі надавати Клієнту знижки на Товар і встановлювати програму бонусів. Види знижок, бонусів, порядок та умови нарахування публікуються на Сайті і можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.

5.4. Сума, зазначена в Замовленні при оформленні Замовлення, є чинною протягом 3-х робочих днів з дня оформлення Замовлення. У випадку, якщо Клієнт не сплатить зазначену суму в зазначені терміни, Продавець має право не виконувати передачу замовлення клієнтів і зобов'язаний повернути сплачену вартість Замовлення.

6. Гарантії та відповідальність

6.1. Продавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Клієнту внаслідок неналежного використання Товарів, замовлених на Сайті.

7. Конфіденційність і захист персональної інформації

7.1. Надаючи свої персональні дані при реєстрації на сайті, Клієнт погоджується на їх обробку Продавцем, в тому числі і в цілях просування Продавцем товарів і послуг.

7.1.1. Якщо Клієнт не бажає, щоб його персональні дані оброблялися, то він повинен звернутися до Служби клієнтської підтримки Продавця через Сайт (за допомогою заповнення і відправки форми, розміщеної на сторінці «Контакти») або за телефоном, вказаним У розділі "Контакти". У такому випадку вся отримана від Клієнта інформація (в тому числі логін і пароль) видаляється з клієнтської бази Продавця і Клієнт не зможе розміщувати Замовлення на Сайті.

7.2 Продавець використовує інформацію:

* Для реєстрації Клієнта на Сайті;

* Для виконання своїх зобов'язань перед Клієнтом;

* Для оцінки та аналізу роботи Сайту;

* Для визначення переможця в акціях, що проводяться продавцем.

7.3. Розголошення інформації, отриманої продавцем:

7.3.1. Продавець зобов'язується не розголошувати отриману від Клієнта інформацію. Не вважається порушенням надання Продавцем інформації агентам і третім особам, що діють на підставі договору з Продавцем, для виконання зобов'язань перед Клієнтом.

7.3.2. Не вважається порушенням зобов'язань розголошення інформації відповідно до обґрунтованих і застосовними вимогами закону.

7.4. Продавець не несе відповідальності за відомості, надані Клієнтом на Сайті в загальнодоступній формі.

8. Інші умови

8.1. До відносин між Клієнтом і Продавцем застосовуються чинні Закони України.

8.2. У разі виникнення питань і претензій з боку Клієнта він повинен звернутися до Служби клієнтської підтримки Продавця через Сайт або по телефону. Усі виникаючі суперечки сторони будуть намагатися вирішити шляхом переговорів, при недосягненні угоди суперечка буде переданий на розгляд до судового органу відповідно до чинного Законодавства України.

© 2011-2016. Магазин Флорамакс. Тел. (095) 326-36-53, (096) 779-14-61, (093) 504-31-20

Увійти або Зареєструватися